« 服はおもちゃじゃないの? | Main | 苦手なもの »

March 27, 2005

僕はストーブ犬

dai_050319
2005.03.19
まだ時々寒い日があるよね。僕の好きな場所はこの場所。石油ファンヒーターの前。暖かい風があたって暖かいし、毛がふっくらして気持ちがいいんだ。つい、うとうとしちゃう。
えっ、僕がじゃまで暖かい風が来ないって?

|

« 服はおもちゃじゃないの? | Main | 苦手なもの »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/73594/3458328

Listed below are links to weblogs that reference 僕はストーブ犬:

« 服はおもちゃじゃないの? | Main | 苦手なもの »